let's rock

söndag söndag söndag, veckans tråkigaste dag, men om inte söndagen fanns så hade ju ngn utav de andra dagarna vart tråkigast på veckan, så det är lika bra att ha kvar soft söndan :)
Helgen har tillbringats med film hos marlene i fredags tsm med henne och malin, och gårdagen spenderade jag på henstad där det va party med hultsberg people. saknade jävlar det asså... :)

soft dag och film tittare som jag är så tänkte jag slänga ut tips på några glömda bra filmer:
- Lucky number slevin
- Vingar av glas
- Guldkompassen
- Holiday (stor favorit som man aldrig tröttnar på)
inte för att de 4 filmerna liknar varandra på något sätt...

och för er som tycker som mig, att filmerna på voddler SUGER så kan jag toppa dom favoriterna genom att tipsa om film sidor, vissa suger, vissa är ganska bra. beror på vad man vill se för film eller tv-show.
http://www.ch131.com/ (dock nerlagd för tillfället??)
Nu är det dags för mig att slänga in pop cornen i micron och dra på en än så länge osedd film, cast away. spännande!


slänger upp favorit bilden inom kategorin mys på det också! PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0