sweet blue sky

Hur har min vecka och helg vart? stressig!! damn vad jag har mkt i skolan, men som tur är är det värsta över och det blir mindre och mindre, hoppas jag! för man vet ju aldrig med mina stolpskott till lärare får för sig att ha lite mer prov eller inlämingar, en redovisning kanske? varför inte, det är ju verkligen jätte kul...

Jag ska alltid ha rätt! jag har förnekat det att bra tag men jag erkänner, jag blir skit sur när ja inser att ja har fel och säger (oftast) att det va så ja sa från början. Och nu är det ju oftast så att det är så jag sa från början, det är ju bara min trög fattade kompisar som inte förstår när jag säger min åsikt (nej ja skämtar inte). Och bara för att jag inte kan släppa tjaffset med maja så har jag en fråga, vilken kategori är mest lik en redovisning? är det mest lik prov eller inlämning??

Va på nattinnebandyn i torsdags, det va ju inte direkt det roligaste jag har gjort, men hade jag inte dragit dit så vet jag ju att jag hade ångrat mig, så är det bara. det törliga va ju bara att jag slocknade rätt skönt i min säng sedan på fredagkvällen kl 11 efter den lilla sömnen jag fick natten mellan torsdag och fredag. vad ska jag säga? man kan ju inte alltid va på topp!
känner för att slänga upp en bild på min morgontrötta hund innan ja kryper ner under täcket. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0