Torsdag

jag jag jag, har upptäckt att ja bara skrivit om mig själv på sistonde, åååh neeeej, men okej, min blogg, då måste man ju få skriva lite om sig själv också...
-
Såå, vad ska ja skriva om , om inte om mig själv ? hm hm hm , jag ger upp, ja skriver om mig själv i alla fall!
-

Vad kan ja säga, att jag är arg ? jätte arg ! vaaarför ? jo för att jag hatar när ngn döljer ngt för mig, även om ja egentligen inte vill veta vad det är, så vill jag ändå veta varför denna jävel döljer det.
-
Nej men ärligt, ni vet säkert själva, det handlar bara om ett namn, ett jävla namn, man vill egentligen inte veta namnet, men bara för att man är så jedra nyfiken och fundersam på varför det ska vara så jäävla svårt att säga det, därför vill man veta !
-
haha, hängde ni med där är ni grymma.
Kände att jag inte riktigt vill säga vad det egentligen handlar om, tror dock inte att den det handlar om kommer läsa detta, tror iofs inte ngn kommer orka läsa detta... haha, men den det handlar om är självfallet för dum för att läsa min blogg, den är för cool helt enkeltsnopp ah ja hej och hå, kommer nog fortsätta vara arg, tills jag släppt det. hehehhe.
har fortfarande inte släpp det, ärligt, jag orkar iiiinte

Jag hänger med henke, han är snäll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0