Tisdag

ja ja ja ja ja , efter klagomål efter klagomål så ska jag ÄNTLIGEEEN, bapbarabaaaaa, uppdatera bloggen! (yeeeeeh)
-
Varför jag är så himla rolig är självklart för att jag ska plugga matte, och då är allt annat sååå mycket roligare! t.om att städa, fast så långt har ja inte kommit än. Men det gav mig en idé! jag ska städa!

Tänkte inte bli så långvarig,
berättande -->, detta händer på ngt sett med flera av mina kompisar efter varje bio film.
För att demostrera det hela.... (konstigt ordval är nog helt enkelt för att ja inte riktigt har koll på vad ordet egentligen betyder!)
Ebba

Sayna

Viggan
-
Hihi, ja ni ser. det är mina tre kompisar, ja har inga fler..

Haha, ful bild, känner mig en aning elak som lägger upp den
såhär pigg va vicky påväg hem från lussevakan måndag morgon klockan halv 8a
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0