Måndag

har inte det bästa humöret, fortfarande pisst of från i fredags då fusk idoö röstade ut olle. juryn fuskar!
bara stor fail nu, jay kommer vinna, fastän dom letar efter en pop idol, EN POP IDOL!!! ingen jävla hårdrock
Vackra olle vad ska vi göra?? vi bombar globen på fredag, det e chill
-
dessutom är jag tok sjuk, och min dumma lärare har slarvat bort mitt nationella eng, vilket innebar att jag satt i en iskall aula och frös i 2 timmar helt i onödan.
rump elisabeth! ta dig

dessutom har min  dumma pojkvän blivit dålig och kan inte göra mig sällskap resten av kvällen.
så ja moffar i mig pop corn och rensar skafferiet på sötsaker, synd bara att vi inte har ngr..
-
snopp snopp snopp. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0