.........

Det största problemet med blogg det är ju att lägga upp en "bra" uppdatering gärna 1 gång om dagen. Men så mycket har jag inte att säga. vart sjuk idag o igår, så jag har inga tillfälliga åsikter om någonting. Det negativa med blogg är ju också att man inte har någon som helst aning om vem som läser den. Men det är väl i stort sett samma sak med FB,(för det har jag ju aldrig jämfört med förut) man har helt enkelt ingen aning om vem som sitter och snokar runt.

Ger lite minus poäng till min syster Emma som smittade ner min familj. Även min pojkvän som smittade ner mig, äkta kärlek det.
Kan däremot ge lite creads till min kära vän Amanda som shoppa julklapp ÅT mig.
Sen så kan jag inte riktigt förstå varför alla är sjuk just nu? antingen förkylning eller magsjuka. Svininfluensan har de flesta slutat tänka på så antar att de inte springer runt som panikslagna hönor. Men vafan är det för nödvändighet med att bli sjuk såhär tätt in på nyår? Totalt onödigt!

Mamma vad lite ledsen över att ja skrivit att våran familj blir en aning lätt irriterade mot slutet av julafton och hon ville att ja skulle skriva ngt snällt om familjen istället. Men öj, min blogg, mina åsikter. sen får väl rester tycka vad dom vill helt enkelt :) Hur som helst så har mina familj/släkt en tendens av att vara väldigt nyfikna, och dom som inte har kompisar eller liv lyckas ofta snoka upp det man knappt själv vet om. Så får väl se hur länge bloggen håller.
Nu är det sent och jag ska sova, Ska försöka leta upp något nytt att gnälla om tills imorgon, jag lovar. peace!


Kommentarer
Postat av: asdf

Jag tycker du är en idiot..

2010-01-04 @ 14:43:27
Postat av: augusta

det tycker jag med ...

2010-01-04 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0