........

Det här med bloggandet har ännu inte riktigt blivit bra tycker jag. Jag vet ju inte ens vad jag ska ha för rubriker, himlans bra fantasi!! Har inte så mycket att säga för tillfället. Visst kan ja babbla på om vad ja gjorde idag och igår och blablabla. Men hallå? hade jag läst den här bloggen hade väl förfan inte jag brytt mig! så varför skulle ni göra?

Men en sak kan ja säga, och det är att MELLANDAGSREAN SUUUUUGER! Visst, det är ju as bra priser och så. men så jävla mycket folk! och sen när man väl tryckt in sig i en butik, så är det världens köer till provrummen och dubbelt så långa till kassan! Så jag gick inte in för det alls idag. jag köpte det jag skulle ha, sen ville ja åka hem. Men mina stolpskott till kompisar skulle ju in på de affärerna det va mest folk i. jävla ungar!
Sen har jag en till sak att klaga på,(bara) och det är alla töntiga status uppdateringar på FB. Ja jag låter elak och dömmande. men det är jag inte, det är ju inte bara det smartaste att lägga upp "finns det några fester ikväll folket", vem svarar på det ? Hade folk velat festa med den personen som la upp uppdateringen hade dom väl redan frågat.

Se mig som en elak person eller vad som helst. Men personligen tycker jag inte det är roligt att sitta och läsa om andra människors tillvaro och vad de gör på dagarna. Inte ett dugg intressant i det flesta fall. Och om man bara ska sitta och skriva om allt det fina och underbara, vafan är man född igår eller? 70% utav allt de "goda" har en elak baktanke. eller ah, delvis sant :)
Nu ska vi styra upp kvällen!
Men för er som vill ha mer detaljer, läs min dagbok eller ngt. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0