........

Jag tycker att julen är överskattad! men jag erkänner att nu dagen efter saknar jag det ändå. även om jag inte gjorde ngt jag vanligtvis brukar sakna. Men själva känslan och "friden" saknar man ju ändå. Även om våran familj kan bli ganska lätt irriterade fram mot slutet av dagen.

Idag är den sk. "ALLA SKA UT" dagen. eller ah, alla VILL ut dagen. men i själva fallet finns det inga fester, eftersom släkten inte åkt hem ännu. Själv drar jag till öa och ser vad som händer i kväll. och för er retard som inte vet vad öa är så är det Hammarö. Mitt andra hem typ. "hänger" på hammarö kanske 4 gånger i veckan, jag vet, pinsamt!
Inte för att jag har något emot hammarö, jag tycker jätte mycket om det. Men äkta hultsbergare spenderar inte 50% av sin fritid på hammarö.
Något som suger med Karlstad är att det är för litet. Och om det nu skulle dyka upp en fest ikväll så kommer alla åka dit. och i stort sätt alla man känner. Jag kan inte säga att jag är trött på att festa med samma folk, för det är ja inte. Men det vore kul med omväxling (Y)
Nu är det i alla fall dags för mig att dra ur tummen ur arslet och sätta igång att göra i ordning mig. Jag har en förmåga av att alltid komma senare än utsatt tid, och oftast inte klar. fan!
Det va för er som bryr er då. Fast varför skulle ni annars fortsätta läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0