.......

Efter ungefär 7 månaders fundering och 3 månaders försök till att skaffa blogg, så har det äntligen hänt! Av en slump faktiskt. Största problemet nu är ju att lära sig hur man gör. och försöka hålla den på en någolunda(stavning) bra nivå så att folk vill läsa den.

helt ärligt skaffade jag min första igår, men det va bloggspot.com, men efter några kloka råd från min goda vän amanda valde jag att fortsätta med det hela här istället!

Bloggspot blev en fail! det tog bokstavligt talat 15 min innan jag ens fattade vad ja kallade mig på bloggen. skäms! Fast jag kunde ladda upp presentations bilder, ända problem va ju att bilden blev lika stor som halva sidan. fan fan fan vad jag är dålig!

Själv läser jag aldrig bloggar. Har läst någons då och då, så jag har i stort sett ingen aning om hur man kan göra en blogg på ett bra sätt. Helt ärligt förstår jag mig faktiskt inte på folk som följer bloggar, jag menar, vem vill sitta och läsa om någon annans liv? lika bra att fokusera på sitt eget istället!

Nu vet ni! För er som bryr sig. Fast varför skulle ni annars läsa?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0