torsdag

har insett att mina inlägg från mobilen inte kan tas bort, på ngt sett .
idag har jag varit i skolisen, har inte haft ngt plugg på flera flera dagar men ACK så skoltrött jag är

"1,2,3" och så fick ja alla med på bild, lite smygfotokåta?

HELT KLART dagens underhållning
sötnötagnes




köpte ett par fina klackisar igår. inte världens toppen bild och nej ja orkar inte räta upp den. Vänd på dataskärmen om ni så gärna vill se bilden rätt :))


helt okej kväll igår, tråkigare morgon och ikväll ska ja dricka lite vin med erika och bella!

detdär med att räta upp fula bilder, ah nej tack
och dagens underbaraste låt dessutom !
 
Spola fram till 1.20 så förstår ni precis vad jag menar
kissskisssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0