Livet är ett äventyr i sig

Alltså, Paow snackar om att man ska skriva om ett äventyr. Vadå äventyr ?

Äventyret med tjejerna till Alanya 2011?

Eller dagstrippen till PIP med sarah,amanda&frida, Bara för att det va sommar och vi inte hade ngt bättre för oss?

Är det festivalveckan i borlänge som är det bästa?

Eller en utav de många älskade sommarkvällarna med vin och god mat? som alltid resulterade i att ngn/ngr blev för full(a) gjorde bort sig för livet, ngn filmade och man skrattar som om man såg det på nytt även idag.

Skulle jag välja ngt skulle det va spontantrippen för att kolla på hoffmaestro sommaren 2010. Men vi tog oss inte hem och blev lämnade av våra killkompiasr på en parkeringsplats, 4 tjejer under en filt 20 mil hemifrån kl 09,00 dagen efter-bakfulla. inget tåg, ingen buss, inga pengar. Vad gör man ? "pppaaaapppaaaaa"

Fast ändå, Nej jag tycker inte att man kan räkna äventyr i minnen utan jag tycker att hela vardagen,framtiden och livet är ett äventyr (deep girl, jag vet!), oavsett om det är studentdagen, utomlandsresa, förefest, bussresa eller bara gå till skolan. Man vet aldrig vad som kommer hända, oavsett hur planerat vardagen verkar vara. Och det är just därför livet är så härligt!
Det är dem där små sakerna som gör allt till ett äventyr!

vet att du helst vill döda mig, menmen





Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra skrivet o jag håller med! Sen vad Paow skriver tycker jag inte känns som nåt direkt superviktigt haha Jag tror faktiskt en skål ostbågar är smartare än hon =)

2012-02-21 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0